Oldalak

2012. március 9., péntek

végre péntek

hàt a mai reggeli menet nem volt annyira könnyü... 6-kor kelés és 15 perc utàni indulàssal még minden a megszokott mederben, de mikor kijöttem a garàzsbol észrevettem, hogy kb 100m-t lehet làtni a ködben és igy 6:15-kor még sötét volt. A 0 fokos pàràban elég jot jöttem, jol is esett (meg is voltam lepödve) viszont nem voltam biztos, hogy a hiper szuper austràl ultrakönnyü led-ek mennyire hasitanak full ködben. ràadàsul ugye Schmerikonnàl ki kell jönni a föutra 8 kilire ami nagyon keskeny és csomo kamion is van, ugyhogy volt egykis para hogy elmeszelnek, de itt vagyok...:-) Az hogy mennyire jok a ledek nem tudom még most sem viszont nem basztak el ugyhogy jok lesznek.
Jövö héttöl jo idö és elvileg 0 fokok reggel, ugyhogy még csipösek lesznek a reggeli oràk, de majd ez is elmulik.
Ja meg ugye jövö héten 2 napot kihagyok, mert làtogatàst teszek a München-i Allianz arénàban a BL nyolcaddöntön... csak azt nem tudom, hogy kinek szurkoljak: adott egy bayern akit nagyon nem szeretek, illetve egy svàjci csapat akit szintén nem szeretek... mondtam is a beszàllitonak, hogy egy madrid-i derbinek jobban örültem volna...de ugye ajàndék lonak.....

1 megjegyzés: