Oldalak

2012. augusztus 13., hétfő

EKZ Züri Metzgete 2012

Na tegnap lehoztam a Zürichi versenyt... nem volt egyszerü.

C szektorbol indultam, igy 4 percel az elsök utàn engedtek csak. Kb 20-en nyélen mentünk elöl és kb 10 kili alatt felértünk a B szektorra (2 perc ledolgozva). A nyél itt 60-at jelent, az elsö dombon felfele 40-et. Nagyon ideges volt mindenki elég huzos dolgok voltak, pàran szerintem nem érzékelték a tempot mert csomo kanyarban elszàllàs és értelmetlen fékezések voltak.
Ez màr elörevetitette hogy ez igy nem lesz jo... 19 kilinél egy kanyarban olyan 50-nél oriàsi bukàs kb 30-an (én is). A sor vége fele voltam, de nem tudtam megàllni, oriàsi bukàs a könyökömet bevertem de semmi vészes. Ellenben pàr sràccal: az egyik keze nagyon durvàn nézett ki, eltört vagy 3 helyen, csomo bringa romokban és kb 20-an nem is tudtàk folytatni. Nekem sem volt szerencsém, a lànc annyira felcsavarodott hogy nem tudtam szétszedni, kb 5 perc utàn jött a neutràl meg a service kocsi és asszem az egyik csapat szerelöje segitett. Kb 10 perc volt amire ki tudta bogozni a dolgokat, igy (mint utobb kiderült) 17 perc àllàs utàn indultam tök utolsoként (közben ugye aki tudott mindenki elment màr, illetve a D és E szektor induloi is elmentek). Egy sràc maradt akivel elkezdtünk menni, de ö olyan 5 kili utàn kiszàllt mert akkora 8-as volt a C35-es dura-ace kerekében hogy befogott a nyitott fék és megàllt (itt teszem hozzà hogy ez valoszinüleg 1200 CHF buko volt a sràcnak, mert a carbon-t ugye nem hajlitjuk vissza, mint az alut...).
Igy egyedül mentem és csomo mindenkit utolértem (D-E szektor), akik 1 körön voltak csak (53 kili) de ök ugye a sor vége volt az igazi hobbystàk, ahogy itt hivjàk öket a nyugdijasok. Az elsö komolyabb emelkedöt nagyon meghuztam, sorra elöztem mindenkit, de nem talàltam meg a csoportomat, mindenki nagyon lassu volt itt. Igy huztam nyélen olyan 40 kilit egyedül, néhol pàr nyugdijassal, amire elkaptam egy sort akivel haladni is lehetett. Itt pihi, de hàt ugye az eleje 50-el ment én meg csak 40-el igy esély sem volt a felérésre. Azért mentem ahogy csak birtam, a hegyeket nagyon meghuztam mindenhol és araszoltam felfele. 90 kilinél nagyon elfogytam, de egy sorral megérkeztem a lejtön,  a célben pedig ezt az 5-ös sort lehajràztam.
Igy a 106 kilit 3:14 perc alatt huztam (17 perc àllàssal és 34 perc hàtrànnyal értem a gyöztes utàn). Az oràm nekem 2:57-et hozott àllàs nélkül. Ez a 197. helyre volt elég a 278 célbe érkezöböl (sokan feladtàk, mert 351-en indultunk a 2 körön).
Sajnàlom nagyon, mert jol voltam és tudtam volna menni az elsö 50-el és olyan 50-70-ben lehettem volna, viszont pozitivum, hogy nem tört el semmim, szélvész egyben van, és kb tök egyedül jöttem fel és elöztem meg vagy 80 embert.
http://services.datasport.com/2012/velo/metzgete/RANG010.HTM

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése