Oldalak

2012. január 24., kedd

22.01.12

Vasàrnap kimerészkedtem a viharos szél ellenére mivel a höfok nem volt rossz (legalàbbis azt hittem)

tàv: 40 kili
szint: kb 500 m

a Biel-i end der Welt kilàtot vàlasztottam ami 980m-n van. 10 kili Biel-ig melegités és onnan felfele. Talàlkoztam egy bringàssal aki kb 300-400m-re ment elöttem egy Cannondale Liquigas-al, simàn felzàrkoztam. Meg is lepödött hogy van mégegy idiota aki hohatàr felett 30 kilis szélben felfele megy... kb 500m-n néztem a Sram red hàtso vàltojàt majd ugy gondoltam hogy Shimano gyàr szintén jeles képviselöjét megmutatom neki és nyomtam egy los-t, ami kb 200m-t tartott:-( és onnan szenvedés. Természetesen visszaért és együtt értünk fel, ö ment tovàbb a sipàlyàkra én azt màr nem reckiroztam mert egyrészt 900-on kb minusz 2 fok volt màsrészt nagyon durva szél ugyhogy iràny haza, lefele àtfagyàs és haza érés.
Nagyon idénykezdet van még, sajna nagyon nehezen megy a màszàs és egy ilyen 40 kilitöl is teljesen készen voltam:-( remélem màrc-ra kicsit felzàrkozom mert onnan nincs pardon.
Peace

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése