Oldalak

2012. január 18., szerda

Idénykezdet

Igazàbol a karàcsonyi szünetetet nem akartam ilyen hosszura huzni, de igy sikerült. Dec 11-én voltam utoljàra kint, és most vasàrnap sikerült az elsöt mennem...szoval 5 hét kihagyàs és sajnos 4 kilo plusszal inditom az évet.
Lyss-Sauernhorn-Lyss: kb 30 kilit tuttam kint lenni a minusz 3 fokban (computer még mindig nincs fent), ebbe sikerült egy kb 300-as szintet raknom fel a sauerhornra ahol -5 fok kis ho illetve pofa 30-as szél vàrt, ugyhogy annyira ez nem esett jol, plàne hogy a 10%-os emelkedön majdnem ottmaradtam... lehet elsöre nem ezt kellett volna, de mindenképpen felfele akartam menni.

Hozzàvetöleges célok az évre:
8-10e km
3 verseny-re valo felkészülés (Seeland classic, Zürcher és remélhetöleg az Eddy Classic Asuztriàban)
70-72 kilo sulytartàs
a lehetö legtöbb hegy megmàszàsa Svàjcban (ebböl elég sok lesz màrciustol...)

Sajna egyenlöre csak a hétvége megy, koràn sötétedik, sokàig dolgozom és marha hideg van kombo miatt a hétközi tekerés vàrat magàra


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése