Oldalak

2012. január 29., vasárnap

Hàt nem tudom....

Egyszer a Nogràdi azt mondta, hogy a januàri kilométerek aranyat érnek a szezon soràn...hàt nagyon remélem hogy igaza lesz mert ha nem kinyilik a pofonlàda!!!!! Hétvégén sikerült össze eröltetnem 60 kilométert 2 nap alatt...szànalmasan hangzik, az is, de voltak hàtràltato tényezök...

Szombat: össz 24 kili...0 fok havas esö és kb 40-45 kilis oldalszél, szarrààzàs kb 10 perc alatt, kanyarokban szinte 0-ra fékezés mert perec gyanus volt a nagy szélben...fantasztikus 24-es àtalgot sikerült kihoznom ebböl... inkàbb hazajöttem
Vasàrnap: elàlt a tegnap havasesönek indult havazàs, szél is csendesedett viszont hidegebb lett: -3 fok 34 kili, 30.5-es àtlaggal..viszont kurva hideg volt, teljesen àtfagytam.
Az elörejelzés sok jot nem mutat, jövö hét nap közben végig minusz 5-10 fok amiben én màr nem megyek ki... hozzàteszem ma elöször ugy mentem több mint egy oràt hogy egy bringàssal sem talàlkoztam.

Erröl a hétvégéröl kb ennyi...remélem fordul a kocka mivel a januàrt a tervezett 500 kili helyett 210-el zàrom ami nem tul sok, de még mindigg több, mint a tavaly januàri 0.....

Peace

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése