Oldalak

2012. február 11., szombat

Bye-bye Ende der Welte

Hàt erre a maira csak annyit tudok mondani, hogy beszarsz!!!!!
Mivel 10 nap mulva elhagyjuk a Lyss-i bàzist elhatàroztam, hogy a 4 nagy kört ami bevett edzés-utvonal volt az elmult 17 honapban, mégegyszer körbejàrom.
Itt az elsö rész:
Ende der Welt, ezt a helyet azért hivjàk a vilàg végének mert ott is van. Egy 1000m magas "dombon" (otthon hegynek szàmit) van egy olyan sport komplexum ami a Svàjci olimpiai falunak szàmit. Hermetikusan elzàst létesitmények az erdö közepén egy zsàk falu fölött...
http://www.swissolympic.ch/desktopdefault.aspx/tabid-3299/4325_read-25594/4325_page-1/
Mindez Biel fölötti hegyen van 1000m magasan : 520 méter szint 7 kilin, szoval àtlagos 6.5%-os emelkedö ami nagyon jo edzés terep- Mivel ide vagy màr 20szor feljöttem, gondoltam méltoképpen bucsuzom a helytöl...csak azzal nem szàmoltam nagyon, hogy 40 kilis hovihar fogad a minusz 15 fokban fent. Felfele nagyon jol ment 16-os àtlaggal értem fel ami februàrra szerintem nagyon is jo, viszont lefele halàl. -15 fokban lefele gurulni nemegy leànyàlom, féluton meg kellett àllnom mert ràfagyott a gatya a térdemre:-) leérve nem éreztem a kezem-làbam és onnan még 15 kili sik volt vissza de hazaértem valahogy...
Szoval össz 39 kili, 24-es àtlaggal

Tschüs Ende der Welte... valoszinü most talàlkoztunk utoljàra....
Peace

1 megjegyzés: