Oldalak

2012. február 9., csütörtök

Chain-reaction forever!!!!
Mivel Màrciustol elég sokat leszek kint az uton és ahogy nézem az idöjàràst màrciustol nem lesz még nyàr igy beruhàztam pàr dologra hön szeretett chain-reaction webshop-on. Process mint ahogy eddig is volt, a helyi bringa boltba megnézni, esetleg felprobàlni a cuccot majd fél àron megrendelni angliàbol... ezt még ma sem értem, hogy van az, hogy angliàbol kb fél àron tudok megvenni cuccokat ha a svàjci bringa bolthoz viszonyitok, de még ha az otthoni àrakhoz is képest is sokkal jobb...
Szoval lesz apànak uj kamàslija ami teljesen szél és viz àllo, uj cserélhetö lencsés szemüvege, sapka, kesztyü, 600m-ig vilàgito ultra könnyü led làmpa és amit nem tudtam otthagyni pedig igazàbol nincs rà szükségem egy 105-ös pedàl ami nagyon nagyon baràti àron volt...
Mindez szép és jo csak akkor döbbentem meg mikor megjött a visszaigazolàs ami az elmult 1 éves rendeléseket is tartalmazta és hirtelen meglàttam, hogy több, mint 500 CHF-et hagytam ott 1 év alatt ilyen aprosàgokra (nem szàmolva a szintén onnan érkezett cangàt)...



Szoval jövö hét végére itt lesz a szàllitmàny...juhéjjjjj

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése