Oldalak

2012. február 12., vasárnap

Wiedersehen weg zweiundzwanzig

Elköszönö köröm màsodik részében a ma bejàrt 22-es uttol köszönök el. A pàlya sajàtossàga, hogy Lyss-böl Murtenba megy le pontosan 25 kili le és igy ugyan annyi vissza is. Egy okos 50 kilis edzés tökéletes aszfalton sik terepen. Murten egy gyönyörü középkori kivàros egy to parton amit mindig érdemes megnézni, itt is jàrtam vagy 20x de mindig is szivesen mentem le. Màsik okossàg, hogy a 25 kiliböl kb 20-at cukorrépa földek mellett mész, igy egész összel traktorok voltak az uton igy ha beàltam mögéjük ugy 40-45-ös àtlaggal lehetett lejutni vagy épp föl szélàrnyékban.
A mai tura annyira nem volt jo, hideg volt és nagy szél,de valahogy lehoztam (hazafele teljesen lemerevedtem), képeket nem csinàltam, de vannak régröl. Nézzétek érdemes...

https://picasaweb.google.com/107617190199421790313/Murten#

Mellesleg Aarbergen egy 1540-ben épült fahidon megyünk keresztül
Jövö héttöl melegedés és remélhetöleg nem-10 fokban kell bringàzni, még 10 nap és koccolunk...
Peace

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése