Oldalak

2012. május 2., szerda

:-(

Régota nem jelentkeztem... 2 hét Kina illetve egy fél hét itthon utàn katasztrofàlis a helyzet...
Azt az eröàllapotot amit feb-màrciusban felszedtem àprilisban teljesen elvesztettem. A husvéti itthonlét sem sikerült valami fényesre, sikerült egy 135-ös hetet hozni kina elött... Aztàn Kinàban eltelt 2 hét igazàn normàlisan nem tudtam edzeni, nem volt spinning, igy csak kondizàs, de az ilyenkor ugye semmit sem ér. Gondoltam mikor hazaérek nekiesek, de megérkezésem màsnapjàtol làzasan fekszem, igy Svàjcba sem tudtunk visszamenni még.
A versenyig 10 nap van hàtra, igazàbol ha vissza is sikerül pénteken menni akkor is legjobb esetben 4 edzésem lehet. Jelenleg a béka segge alatt vagyok, nembeszélve a sulyomrol. A 2 hét Kinai éttermezés megette a hatàsàt 75 kilo vagyok a versenyre 71-nek kellene lennem... ez mondjuk még nagy nehezen összejöhet de màr nem ezen fog mulani, hanem azon, hogy kb 1 honapja volt normàlis erökifejtésem utoljàra... Igy a top10-röl valoszinü lemaradok, pedig jo eredmény lehetett volna, de majd probàlkozunk és meglàtjuk mi sül ki belöle...
Amilyen jol ment màrciusban az egész äprilis kuka...igy valoszinü hiàba szenvedtem a minusz 10 fokokban februàrban...
Ez van.

1 megjegyzés: