Oldalak

2012. május 14., hétfő

Seeland Classic 2012

Na végetért az év elsö versenye, sajnos nem ugy alakult ahogy terveztem... Elöljàroban annyit, hogy szombat reggelre kb 20 fokot esett a hömérséklet igy kb 10 fokban szakado esöben és nagyon durva szélben sikerült megtartani a versenyt...
Lassu rajton jol helyezkedtem az elsö sorban voltam és a 3 kilis inditàsnàl is jo helyzetben voltam. Meglepö modon nem volt semmi ràngatàs és elmentünk 2-3 kilit sikon sima 35-40-es tempoban ugy hogy senki nem indult meg. Igy kezdödött a hegy, amin még mindig semmi... ezt megelégelve 1 kili utàn megindultam hàtha elindul valami, de mikor visszanéztem senki sem jött, igy egyedüli szökésként felfele probàltam huzni. Mondjuk jo érzés vezetni, a zsürikocsibol fotoznak meg minden de kb 2 kili utàn éreztem hogy annyira nem mentem el és kezdek lassulni màr felfele...na ez semmi jot nem jelentett. Az elsö emelkedö végére az elsö csoportt utolért velük még felértem a hegyre, de a 2. emelkedön leszakadtam és teljesen kikészültem a 40-es pofa szélben meg az 5 fokos esöben. Nem sikerült megragadni a 2. csoportban sem és vagy 20-an elmentek még... fent kicsit megnyugodtam és a 3. csoportba be tudtam àllni akikkel lejöttem majd végig együtt maradtunk többé kevésbe. Teljesen készen voltam, igy egy métert nem vezettem csak pihiztem a végére... majd a célegyenesben kicsit meg tudtam indulni és a végsö 4-es bolybol 2. lettem, igy 36.ként zàrtam ami szàmomra elkeseritö, mert ennél sokkal többet vàrtam.
Mondjuk uyge a tavalyihoz képest 4 hellyel jobb, de nagyon nem birtam a felfelét (mondjuk nem kellett volna vagànykodni szökéssel 1 hét làz utàn...) A felkészülés sem volt valami jo, kina illetve a làz miatt igazàbol az utolso 4 hétben 2szer tudtam rendesen edzeni és akkor is csak sikon, igy utoljàra 4 héttel ezelött mentem felfele utoljàra Remete-rétre otthon illetve az idöjàràs sem volt mellettem. De mindez nem lehet kifogàs az elsö csoporttal akartam érkezni ehhez képest a 3. csoporttal jöttem...
Nincs màs hàtra mint tanulni az esetböl:

 - nem szökünk egyedül, plàne nem felfele
 - szeretek hegyre menni, de igazàbol nem tudok (mint most kiderült), ezt fejleszteni kell...
 - magas pulzus tartomànyu edzések hiànyoznak
 - hétvégenként hosszabb és intenzivebb màszàsok kellenek, mert ez igy vérszegény

A legfontosabb, ennél sokkal több kell a szezon 2. felére mert ez egy rövid kis verseny volt, a Zürcheren nincs pardon, hosszabb tàv, ennél joval erösebb mezöny jön... ugyhogy gyerünk...
Peace

http://services.datasport.com/2012/velo/seeland/RANG050.HTM

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése