Oldalak

2012. május 31., csütörtök

Elütve

Megesett velem amit eddig csak hallomàsbol hallottam bringàsoktol...elütött egy auto. Egymàs mellett haladva vàroson belül olyan 35 kilivel index nélkül jobbra kanyarodott én meg ugye ott voltam mellette.  Kocsira ràesés, majd betonon 3m csuszàs és az egész jobb felem lelecsozàsa... elöször a seggemre érkeztem, igy azt ütöttem be de nagyon, illetve a zomànc lejött a térd-vàll-könyök-segg komborol. Nem volt valami jo az alvàs sem utàna, de reggel vissza tudtam ülni a bringàra és hoztam a napot. Sajnos szélvész sem uszta meg sértetlenül...a hajtokarom olyan hangot ad mint egy 10 éves camping illetve elsö kerék centir is tuti ugyhogy szerviz. A soförrel egyeztettem, igy ö fizeti a szervizt. Jo magyar szokàs szerint igy megprobàlok 2 legyet ütni, fékpofa csere illetve lànc csere is esedékes nyàr végén viszont akkor most megcsinàltatom.... bàr kérdés hogy a svàjci szervizbe ha azt mondom hogy csak azt irja a szàmlàra hogy javitàs akkor arra mit fog mondani:-) .... de majd meglàtjuk. Addig is folytatjuk... csak nem elözünk jobbrol 40-el vàroson belül dugoban...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése